انتخاب کاغذ دیواری


فکر کردن به مبلمان و وسایل موجود در دکوراسیون منزل ، عناصر دکوراتیو و موکت یا دیگر کف‌پوش‌های موجود در فضا ایده خوبی است. برای مثال اگر در دکوراسیون داخلی خانه خود کاناپه‌ای سبز رنگ در اتاق نشیمن دارید، مسلما انتخاب یک کاغذ دیواری صورتی می‌تواند تخریب کننده دکوراسیون داخلی فضا باشد. کاغذ دیواری باید متناسب و هماهنگ با رنگ و سبک وسایل موجود در فضا باشد

 

اگر برایتان مقدور است، بهتر است نمونه رنگ یا رنگ‌های اصلی دکوراسیون داخلی فضا را با خود هنگام انتخاب کاغذ دیواری داشته باشید تا بتوانید آن را با کاغذ دیواری‌ها تطبیق دهید. هم‌چنین توصیه دیگر ما این است که حتما از فروشنده کمک بگیرید؛ او را در جریان رنگ و طرحی (راه راه، طرح‌های هندسی، خلوت یا شلوغ) که در از دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون مغازه در ذهن دارید قرار دهید. برای مثال از او بخواهید آلبوم‌های موجود در فروشگاه را که طرح‌های موجود در آن نزدیک به طرح و رنگ دکوراسیون داخلی مد نظر شماست برایتان بیاورد.

 

اگر ذهنیت واضحی در مورد آنچه که‌ می‌خواهید، ندارید، به فروشنده بگویید کل آلبوم‌های موجود در فروشگاه را برای یافتن بهترین کاغذ دیواری در اختیارتان قرار دهد.

در خصوص موارد موجود در هر آلبوم و نحوه قرارگیری نمونه‌ها در آن، از فروشنده راهنمایی بخواهید و پس از آن ابتدا یک دور به صورت سریع و گذرا صفحات را ورق بزنید؛ و تنها مواردی را که فکر می‌کنید با دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل شما هماهنگ است نشانه بگذارید. پس از بازدید از کل آلبوم‌ها، به سراغ موارد علامت گذاشته شده بروید، این بار با دقت بیشتر و آرام‌تر آنها را مشاهده کنید و با نمونه رنگ دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل خود تطبیق دهید. از میان این موارد بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و از فروشنده بخواهید تا نمونه‌ای از آن را در اختیار شما بگذارد تا برای تصمیم و انتخاب نهایی آنها را به خانه بیاورید؛ سپس گزینه‌ای را که بهترین جلوه را در نورپردازی شب و روز خانه شما داشت انتخاب کنید.




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: